Co je třeba udělat pro udržitelný a dlouhodobý růst našich zařízení? Splnění naléhavých klimatických cílů a evropských iniciativ Green Deal vyžaduje cirkulární, čisté a uhlíkově neutrální opatření.
Podpora hybridní pracovní síly vyžaduje flexibilní přístup založený na zkušenostech. Udržení odolnosti a agility vyžaduje transformaci podnikání založenou na technologiích. K dalšímu zapojení a růstu je třeba zaměřit kulturu na inovace, inkluzivitu a pozitivní dopad.
Náš obor má zásadní význam pro vytváření a provozování prostředí, které dokáže splnit moderní požadavky, přizpůsobit se rychlým změnám a odolat budoucímu narušení.
World Workplace Europe zkoumá rozšiřující se dovednosti, přizpůsobivé myšlení a digitální nástroje, které jsou nezbytné pro udržení našich zařízení, našich lidí, našich kariér a naší planety.
O World Workplace Europe
World Workplace je originální všeobjímající vzdělávací a networkingová akce o zařízeních a jejich správě. Je zde programová hodnota pro profesionály v oblasti FM v každém bodě jejich kariéry a ve všech typech zařízení. World Workplace Europe je zlatým standardem pro objevování nových myšlenek a technologií z celého světa, které ovlivňují evropský průmysl FM.
Kdy a kde?
World Workplace Europe
1. – 2. června 2022
Amsterdam, Nizozemsko
De Hallen Amsterdam Studios
World Workplace Europe 2022 se bude konat osobně na velmi unikátním, udržitelném a inspirativním místě, v The Hallen Amsterdam Studios, jedinečném místě, které bylo původně vozovnou městské tramvaje v Amsterdamu a později bylo přeměněno na kulturní centrum. Původní stav národní památky byl zachován a zároveň zde vznikl elegantní, moderní a funkční prostor pro setkání a akce.
Proč se zúčastnit?
World Workplace Europe je největší a nejuznávanější konference pro facility management a související subjekty v regionu. Konference World Workplace Europe, která se koná každoročně, usnadňuje sdílení nápadů a výměnu znalostí mezi odborníky, kteří podporují a udržují zastavěné prostředí, aby zajistili chytřejší, efektivnější, zdravější, udržitelnější a bezpečnější zařízení.
– Získáte osvědčené postupy pro zlepšení provozní efektivity a v praxi ověřené strategie pro zvýšení produktivity zaměstnanců prostřednictvím lepšího pracovního prostředí.
– Budete mít přehled o oborových trendech a normách, což vám pomůže zajistit, aby vaše organizace byla aktuální, vyhovující a konkurenceschopná.
– Můžete si přizpůsobit vzdělávací program použitelný pro vaše pracovní povinnosti a stávající problémy zařízení.
– Spojení s kolegy z praxe, odborníky na daná témata a renomovanými poskytovateli řešení vám umožní porovnat procesy, sdílet nápady a vrátit se do práce s fundovanými doporučeními pro zlepšení pracoviště.
– Zaměstnavatelé, kteří podporují další vzdělávání svého týmu FM, zajišťují, že jejich zařízení spravují informovaní a připravení odborníci.
– Díky registraci na celou akci získáte množství relevantních a spolehlivých informací na jednom místě a za přijatelnou cenu.
Více na webu https://worldworkplaceeurope.ifma.org
Náš tip
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR v oblasti facility managementu, BIM a souvisejících oborech?
Obraťte se na vydavatele Facility Management Journalu, agenturu Idealab.
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby
- Správa LinkedIn
- Workshopy a školení LinkedIn
- B2B marketing
- PR a marketing pro architekturu
- SEO analýza
- Firemní časopis
- Obsahový marketing
- Videa a podcasty