ROZHOVOR S VLADIMÍREM BOROVIČKOU, ŘEDITELEM DEALERSKÉHO PRODEJE INTERIÉR ŘÍČANY O TRHU S KANCELÁŘSKÝM NÁBYTKEM
Na trhu se pohybujete více než dvacet let a vybavili jste kancelářským nábytkem tisíce pracovních míst. Co je dnes podle vás rozhodujícím kritériem při jejich zařizování?
VB: Trh s kancelářským nábytkem, kde jsme největším českým výrobcem, se mění, stejně jako je tomu v jiných oblastech, facility management nevyjímaje. Na jedné straně se zvyšují výrobní vstupy, jako je cena energií a základních surovin, na straně druhé se po covidu kanceláře vyprázdnily a řada firem přešla na home office. Mohlo by se zdát, že náš obor má problém, ale není tomu tak. Alespoň ne v našem případě, protože strategie Interiéru Říčany je dlouhodobě postavená na skladových zásobách a na dostupnosti širokého sortimentu. Tím, že jsme výrobce a máme vlastní, stále rostoucí kapacity jak výroby, tak skladu a logistiky, dokážeme pružně reagovat na jakkoliv velkou poptávku.
Vnímáte na trhu s kancelářským nábytkem nějaký propad?
VB: Naše strategie je postavena na tom, že když si dnes objednáte dvacet pracovních míst a za dva roky vyrostete na sto míst, my vám dodáme identická pracovní místa, protože nábytek budeme mít skladem. A to v optimální ceně, protože na rozdíl od konkurence, která často obchoduje se zahraničními produkty, my jsme český výrobce s měsíční kapacitou 160 000 dílců za měsíc. Pro facility manažery jsme jako dodavatel připraveni dodat kompletní vybavení kanceláří od pracovních stolů, kancelářských židlí až po akustická řešení. Našimi klienty jsou velké nadnárodní řetězce, stejně jako firmy s několika desítkami pracovních míst. V našem segmentu žádný propad trhu naštěstí nevidíme.
Na co by se facility manažeři podle vás měli soustředit při výběru dodavatele kancelářského nábytku?
VB: Podle mne je těch témat několik: od již zmíněné akustiky přes ergonomii pracovního místa – a tady vidíme jednoznačný růstový trend výškově stavitelných stolů – až po logistiku a dostupnost kancelářského nábytku. Pokud potřebujete řešit vybavení kancelářských prostor, pak vás zajímá cena, dostupnost a samozřejmě i kvalita typového nábytku. A v tomto ohledu nemáme na českém trhu konkurenci: sami nábytek vyrábíme, máme ho certifikovaný pro celý evropský trh a hlavně, když přijedete do našeho showroomu v pražské Hostivaři, vše vám ukážeme, a to včetně skladů s několika tisíci pracovními místy, připravenými ihned k odběru. Takže moje doporučení zní: sledujte cenu, dostupnost a schopnost dodavatele zajistit i ta nejsložitější zadání vašich tendrů.
KANCELÁŘSKÝ NÁBYTEK ALFA
Linie vašeho úspěchu
• Přehledné a rychlé řešení, které uspokojí vaše požadavky
• Univerzální kancelářský systém s nekonečnými možnostmi pro vaši individuální práci a podnikání
• Moderní materiály, ekologické zpracování a ergonomie pracoviště
• Na korunu přesně vyladěné spojení ceny a kvality
• Nejprodávanější a nejpoužívanější nábytek v České republice
• Kompletní sortiment skladem
Ing. VLADIMÍR BOROVIČKA vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a po studiích začal pracovat ve společnosti Techo jako asistent generálního ředitele. Nyní je ředitelem dealerského prodeje společnosti Interiér Říčany, největšího výrobce kancelářského nábytku v České republice. Interier Říčany, a.s. (člen skupiny ROYAL AHREND) ročně vybaví desetitisíce pracovních míst kancelářským nábytkem. Mezi klienty společnosti patří jak velké nadnárodní společnosti, tak lokální firmy. Hlavní přidanou hodnotou firmy je největší sklad typového nábytku v České republice a perfektní servis při dodávce kancelářského nábytku v jakémkoliv objemu. www.interier-ricany.cz
KONTAKT PRO VÁŠ PROJEKT
Vladimír Borovička
ředitel dealerského prodeje
Tel. +420 605 228 308
Email: borovicka@interier-ricany.cz
SHOWROOM – CENTRUM ALFA
V Chotejně 4, Praha 10 – Hostivař
Otevírací doba: po–pá 7.00–15.30 hod.
Tel.: +420 277 003 511
Email: obchod@interier-ricany.cz
www.interier-ricany.cz