Thank your cleaner day™ – poděkujte letos svým úklidovým pracovníkům i vy
Čistota a hygiena je důležitým pilířem moderní společnosti, což ještě více umocnila pandemie covid-19. Před lety vznikla iniciativa Thank your cleaner day™, jejímž posláním je upozornit na nedocenění pracovníků v úklidových službách. Tato událost má stále větší dosah, v loňském roce se počet zúčastněných zemí rozrostl z 30 na 50. Mezi nimi byla poprvé i Česká republika. Tomu bude stejně i v roce letošním.
Společenská odpovědnost hraje u společnosti Kärcher již po desetiletí významnou roli, ať už se jedná o sponzorské čištění více než 150 památek po celém světě, podporu SOS Dětských vesniček nebo výstavbu zelených filtračních systémů pro zásobování pitnou vodou v rozvíjejících se a rozvojových zemích. Součástí této tradice je i podpora iniciativy „Thank your cleaner day™“, jako spoluiniciátor se společnost Kärcher podílí na veřejné propagaci této akce na mezinárodní úrovni již od prvního ročníku.
Speciální poděkování nejlepším pracovníkům nominovaných svými zaměstnavateli proběhne letos 19. října 2022 v sídle českého zastoupení společnosti Kärcher v Modleticích u Prahy od 10 do cca 13 hodin.
„Jsme rádi, že můžeme i letos formou tohoto neformálního setkání s občerstvením a dárky alespoň částečně vzdát hold a projevit uznání úklidovým pracovníkům. Jedná se o tvrdě pracující kolegy, kteří svoji práci často vykonávají mimo běžnou pracovní dobu, o večerech, nocích, víkendech. Věřím, že letos budou nominovat své kandidáty nejenom loňští účastníci, ale i další subjekty, kteří chtějí této akce využít pro ocenění svých nejlepších pracovníků,“ komentuje Milada Skutilová, jednatelka Kärcher Česká republika.
Na organizaci a podpoře Thank your cleaner day™ v ČR se podílejí také organizace IFMA (International Facility Management Association) a CaC (Česká asociace úklidu a čištění).
Neváhejte přihlásit vaše nejlepší pracovníky do 1. 10. na marketing@karcher.cz. Po obdržení nominace obdržíte podrobnější organizační pokyny. Doprava z Prahy do Modletic a zpět bude zajištěna.
Náš tip
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR v oblasti facility managementu, BIM a souvisejících oborech?
Obraťte se na vydavatele Facility Management Journalu, agenturu Idealab.
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby
- Správa LinkedIn
- Workshopy a školení LinkedIn
- B2B marketing
- PR a marketing pro architekturu
- SEO analýza
- Firemní časopis
- Obsahový marketing
- Videa a podcasty