Radek založil a s radostí vede Idealab.
Před založením marketingové agentury Idealab pracoval sedm let jako redaktor a šéfredaktor v architektonických a lifestylových médiích. Od roku 2003 se věnuje PR a komunikaci.
Zkušenosti z médií později zužitkoval jako freelancer při řízení marketingových a PR kampaní. V roce 2009 pak založil Idealab.
Ačkoliv vystudoval Filosofickou fakultu University Karlovy, jeho primárním oborem je architektura a design. Zeptejte se ho, jak vytvořit úspěšný časopis, nebo postavit vaši novou značku. Bude se na spoustu věcí ptát, nic nebude problém… A pak se do toho s ostatními skvělými kolegy v Idealabu pustí. Přednáší marketing a komunikační dovednosti pro designéry; je autorem několika knih.
CV
Radek vystudoval Filosofickou fakultu University Karlovy, obor Estetika a Teorie kultury (1999). Doktorské studium na katedře Teorie kultury dokončil v roce 2004.
Od roku 1999 pravidelně publikuje v českých i zahraničních odborných časopisech, přednáší a vede samostatné odborné kurzy v oboru marketingu a public relations. Specializuje se na oblast designu, architektury a nemovitostního trhu. V letech 2004-2006 byl pedagogem na pražské Vysoké škole ekonomické (kurz Praktické žurnalistiky I a II).
Radek jako konzultant spolupracoval s mediálními společnostmi (Albatros Media, H.O.M.E., Stratosféra, ABF…). V letech 2005-2019 pak pracoval na desítkách PR a komunikačních kampaní, především v oblasti architektury, designu a nemovitostního trhu, jak pro české, tak nadnárodní společnosti (Autodesk, Barrisol, Botanicus, Herman Miller, Techo…).
Redakčně připravil několik desítek publikací, je autorem knih: Internet pro architekty (nakladatelství Grada 2003), Evropský design (MD Publishing, 2009), Radan Hubička: Práce 2005-2012 (2012) a spoluautorem knih Domy 77 (Prostor 2008), Nuselský most (IC ČKAIT, 2014).