Je termín, který definuje kombinaci netradičních pracovních postupů, prostředí a rozvrhů, které doplňují nebo nahrazují fungování tradičního kancelářského pracovního prostředí. Rozbíjí zdánlivě nepřekonatelné pouto mezi pracovištěm a pracovním výkonem. Například se může jednat o:
– práci v domácím prostředí (home office),
– ve veřejně přístupných prostorách (public use areas) jako jsou kavárny, knihovny nebo komunitní centra s připojením k wifi nebo vhodné ke schůzkám,
– ve sdílených kancelářích (share office),
– v podnikatelských inkubátorech (bussiness incubator), atd.
Náš tip
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR v oblasti facility managementu, BIM a souvisejících oborech?
Obraťte se na vydavatele Facility Management Journalu, agenturu Idealab.
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby
- Správa LinkedIn
- Workshopy a školení LinkedIn
- B2B marketing
- PR a marketing pro architekturu
- SEO analýza
- Firemní časopis
- Obsahový marketing
- Videa a podcasty
Další tipy a pojmy z oblasti facility managementu.
Zpět na Slovník facility managementu