CAFM nebo Computer-Aided Facilities Management je na té nejzákladnější úrovni označení pro software, který vám pomůže s plánováním všeho ohledně facility managementu, správy budov a téměř každého aspektu denního provozu.
CAFM je rychle rostoucí oblast informačních technologií, která umožňuje majitelům firem, generálním ředitelům, manažerům a celkově podnikům přesunout základní logistické úkoly do digitálního prostoru.
Software CAFM pomůže vaší firmě rozvíjet a spravovat oblast lidských zdrojů (HR oddělení), spravovat finanční zdroje a dodávat efektivní řešení a výsledky. Pomůže vám také identifikovat interní procesy, které nefungují na 100% a vyžadují další posouzení, správu nebo preventivní údržbu.
CAFM je užitečný:
– na každodenní úrovni – správa kancelářských prostor, kontrola rezervací zasedacích místností, sledování zaměstnanců podle toho, kde se momentálně nacházejí, úklidové služby, zahradnické služby, revizní činnosti a kontroly, fleet management a jiné,
– při dlouhodobých komplexních úkolech – high-level plánování, technická správa budov a zařízení, evidence spotřeby energií, evidence zaměstnaneckých a dodavatelských smluv, stěhování, přestavby a jiné.
Náš tip
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR v oblasti facility managementu, BIM a souvisejících oborech?
Obraťte se na vydavatele Facility Management Journalu, agenturu Idealab.
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby
- Správa LinkedIn
- Workshopy a školení LinkedIn
- B2B marketing
- PR a marketing pro architekturu
- SEO analýza
- Firemní časopis
- Obsahový marketing
- Videa a podcasty