„Oznámení o dodání zásilky“ nebo „osvědčení o doručení“ je v poštovních a kurýrních službách dokument sloužící jako důkaz o doručení zásilky balíku či dopisu. Jedná se nejčastěji o tištěný dokument, na který příjemce stvrdí svým podpisem či razítkem převzetí zboží. Dále se na něm uvádí i jméno a příjmení příjemce. Někteří přepravci vyžadují datum a čas. V případě výhrady se doporučuje připsat na dokument výhradu k doručení například zjevné poškození obalu, pozdní dodání nesoulad v předpokládané hmotnosti, počtu kusů.
Náš tip
Potřebujete pomoct s marketingem nebo PR v oblasti facility managementu, BIM a souvisejících oborech?
Obraťte se na vydavatele Facility Management Journalu, agenturu Idealab.
Specializujeme se na B2B marketing a tvorbu obsahu.
Váš kontakt: Radek Váňa, radek@idealab.cz, tel. +420 777 572 476
Tým Idealab je připravený pracovat i pro vás.
Projděte si podrobný popis toho, co umíme v sekci Naše služby, přečtěte články na blogu Idealab.
Lidé na našem webu nejčastěji hledají tyto služby
- Správa LinkedIn
- Workshopy a školení LinkedIn
- B2B marketing
- PR a marketing pro architekturu
- SEO analýza
- Firemní časopis
- Obsahový marketing
- Videa a podcasty